17 października 2017

Testowanie wzoru - Halloween BB

Tak na szybko zrobiłam wzorek na nadchodzące Halloween. Rozmiar to 96/90 krzyżyki, czyli na lnie 32 ct w granicach 15/14 cm. Do stworzenia wzoru posłużył mi obrazek Belle & Boo "Halloween":
Wprawdzie może nie jest dopieszczony tak na 100%, jednak nie jest źle. Trzeba go tylko przetestować :), a ja nie mam na to czasu.
Tak więc szukam chętnej osoby/osób do testowania, które spełnią  kilka warunków, przede wszystkim:
wzór nie może być przekazywany innym osobom oraz udostępniany i publikowany w internecie (tylko do użytku własnego testerki),
- zostanie rozpoczęta praca nad nim w miarę niedalekiej przyszłości i pojawi się gotowy hafcik na blogu najlepiej w Halloween lub w przybliżonym terminie (powiedzmy w listopadzie), 
- należy prowadzić aktywnie bloga i być mi znaną osobą z blogosfery,
- wyrażacie zgodę na zamieszczenie na moim blogu zdjęcia gotowego haftu.
Jeśli będzie więcej chętnych, to wybiorę kilka osób, jeśli nie, to wraca do szuflady i czeka na następne Halloween :).

EDIT: Koniec naboru, testerki wybrane :)

30 komentarzy:

  1. Moja córka zakochała się we wzorku :-)
    xxx to jedyna przyjemność, jaka została mi do przeprowadzki...
    Jeśli więc uznasz, że spełniam warunki, to ja bardzo chętnie będę testowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także bardzo chętnie wyhaftowałabym ten wzór :D jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez zglaszam gotowosc :)
    Juz testowalam dla Ciebie Holliday ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny obrazek! Również chętnie wyszyłabym ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obrazek jest przesłodki :) Jakbyś potrzebowała więcej testerek daj znać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też chętnie zostałabym testerką. Miałabym pierwszy halloweenowy obrazek na koncie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Halloweenki. Chętnie przetestuję wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Na taki śliczny wzorek i ja jestem chetna:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny. Szkoda, że nie mam talentu w tym kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  10. To będzie piękny haft. Niestety mam dwie lewe ręce do haftu . Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla Belle i Boo jestem skłonna odłożyć wszystko inne na bok. Zgłaszam się i ja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniec zgłoszeń :)
    Postanowiłam, że wzór dostanie cała 10-teczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pełna uznania dla Twoich umiejętności! Wyobrażam sobie, jaki piękny będzie wyhaftowany wzorek! Będę podziwiała efekt pracy moich wspaniałych Koleżanek z przyjemnością :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kibicuję testerkom i czekam na rezultaty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj chętnie wyszyję ten obrazek! Tak bardzo mi się podoba, że na pewno szybko się z nim uporam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę, czyli już za późno, nie będzie więcej testerów? :(
    No nic, będziemy podziwiać u dziewczyn..

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudo!!! Trzymam kciuki za testerki :) Mam nadzieję, że szybko pokażą pierwsze odsłony :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały hafcik się zapowiada! Czekam na relację z testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki śliczny , no coś wspaniałego, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest śliczny i ciekawa jestem jak będzie się prezentował już wyhaftowany :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczny wzor,czekam na efekty :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  22. Buuuuuuuuuu, ale jak to mówią, kto późno przychodzi, sam sobie szkodzi :( Kompletnie nic ostatnio nie ogarniam, z niczym nie wyrabiam. I na testowanie się spóźniłam:( A taką mam ogromną ochotę na jakiś Twój wzór. Tylko na Halloween i tak bym się nie wyrobiła, a negocjacji terminu też pewnie nie przewidziałaś:( Cóż pozostaje mi podziwiać, co dziewczyny zrobią. Zazdraszczam testerkom okrutnie.
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie, może całkiem niedługo pojawi się jeszcze jeden wzór, tym razem elfi pod św. BN. Jednak trzeba być czujnym, bo do testowania mają największe szanse uważni obserwatorzy i raczej max 3 osoby :)

      Usuń
    2. Święta Bożego Narodzenia???? To ja nie zamykam kompa. Będę czuwać :)))) Czytam na bieżąco wszystko, niestety komentarze tylko z komputera mogę pisać, a ostatnio mało mnie było w domu :(
      Tym razem będę czujna :)

      Usuń
  23. Szkoda że się tak późno zorientowałam :( wzorek uroczy!:)Czekam niecierpliwie na pokazy testerek :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zadanie wykonane :) Polecam się na przyszłość :) Elfy to zdecydowanie moje klimaty, więc tak jak Margonitka postaram się być czujna ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzialam pierwszy haft ,rewelacja.
    Mozna by tu wszystkie testerki ze swoimi wykonanymi pracami podlinkowac ,bardzo ladnie prosze i z gory dziekuje :)
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma wszystkich wykonań, ale i tak dziś będzie post z tymi co się już pojawiły :)

      Usuń
  26. :( przegapiłam, a on taki śliczny hlip... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts