26 grudnia 2014

Belle & Boo - The Mistletoe (miniaturka)

Belle & Boo - The Mistletoe (miniaturka)
wzór własny
Murano 32 ct Zweigart - kolor Platinum
mulina DMC
koraliki TOHO - 11/0 kremowe
rozmiar: 10/14 cm (postacie: 10/7,5 cm)



Wyhaftowałam  Belle & Boo wg mojego schematu. Jak na miniaturkę przystało zajęło to jeden wieczór. Oczywiście w trakcie nanosiłam jeszcze trochę zmian, ale w stosunku do "Hot Chocolate", który haftują dziewczyny to tylko drobiazgi :). Króliczek bardzo mi się podoba, zresztą to chyba on mnie ujmuje najbardziej w tej serii. Co zrobię z hafcikiem, to jeszcze pojęcia nie mam, może jak powstanie więcej obrazków z tej serii to mi coś przyjdzie do głowy.

28 komentarzy:

  1. Ślicznie! Zajączek rzeczywiście jest najmocniejszym punktem serii, ale mnie w ytym obrazeczku najbardziej podoba się maleńka jemiołka :)
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł. To jest coś tworzyć swoje schematy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Króliczek jest rozkoszny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podoba całoś. Coś w tym hafciku jest, co mnie bardzo użeka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna robota! Wygląda to wspaniałe!
    Wesołych Świąt!
    Nurdan

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik fantastyczny! I maleńka jemiołka... i króliczek.... cudeńko- a hafcik nabiera mocy urzędowej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny hafcik, bardzo świąteczny mimo jednego małego motywu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, piękny i i miłego odpoczynku wrz z serdecznościami , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie przerobiłaś wzór. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycający i rozczulający hafcik:)) Podobają mi się te koraliki doszyte do jemioły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Jemioła - maleńki detal idealnie pasuje do obecnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, króliczek jest rozbrajający :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyszło przepięknie :) mam wielką ochotę to wyhaftować :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka maleńka jemioła, a obrazek od razu taki świąteczny :) wyszło super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo niesamowite :)
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna robota. Wcześniej oglądałam na komórce i wydawało mi się, że kolor włosów i sweterka są takie same. Ale jednak nie :)
    Bierzesz się za jakiegoś elfa, czy na razie w tematyce B&B zostajesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jakoś dziwnie wyszło zdjęcia z tymi kolorami, sama się przyglądałam a to w końcu dwa całkiem różne kolory.
      Sama nie wiem, wczoraj myślałam, że zrobię może jeszcze jakąś Belle, dziewczynom fajnie wychodzi ta na fotelu :). Dziś miałam już plany na Nimue, a tu masz wieczorem znowu inna myśl :). Do puki nie zabiorę się za przygotowanie płótna pod haft, to pewności nie mam co to będzie :) Taka ze mnie zmienna bestia.

      Usuń
  17. Piękny obrazek. Jak Ty robisz taką miniaturkę, czy możesz zaspokoić moją ciekawość? Piękne Masz hafty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem zwyczajnie, opracowuję wzór i haftuję :))))

      Usuń
  18. Coś pięknego! Naprawdę Cię podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Потрясающе! Я не видела вашу вышивку, но я тоже сама нарисовала схему и вышила)
    Посмотрите на мой вариант:
    http://intheorderofthings.blogspot.ru/2015/02/blog-post_28.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdolna bestyjka z Ciebie :) piękny wzór i haft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts