20 maja 2014

Cookie the Brownie (3) pudełko

W celu zagospodarowania haftu udałam się do "Pepko" i traf chciał, że znalazłam dokładnie to, czego potrzebowałam. 
Pudełko kwadratowe w kolorze białym z wnęką na środku o wymiarze 12/12 cm. Wprawdzie są w zagłębieniu dwa serduszka, ale właśnie na nich opiera się hafcik. 
Haft nie został przymocowany na stałe i w każdej chwili mogę go zdemontować.
Właściwie postać z łyżką sugeruje wykorzystanie go w  kuchni, ale ja nie zawsze idę torem oczywistym i u mnie będzie mój skrzat strzegł na razie moich niewielkich zasobów metalowo-koralikowych i jak coś to tą łychą po paluchach, jakby kogoś kusiło tam zaglądać. 
Ot i tyle, nic szczególnego :), jak zawsze u mnie prosta, oszczędna forma. 

28 komentarzy:

  1. Cudnie wygląda na tym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne.... popatrzę sobie na hafcik i pudełeczko....

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł z tym pudełkiem rewelacyjny... muszę chyba odwiedzić pepko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wykorzystany haft i piękna sesja w stokrotkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie to zrobiłaś! I ja lubię proste i tanie rozwiązania!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft ślicznie się prezentuje na wieczku pudełka, super pomysł, precyzyjnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pysznie wykorzystana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bunia jest absolutnie zachwycająca :)
    I takie zastosowanie jak najbardziej na TAK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie to wymyśliłaś! Nikt się nie dobierze do koralikowych skarbów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. :))) "łychą po paluchach"?:) - poruszył mnie ten emocjonalny wątek w stoickiej zazwyczaj narracji:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne wykorzystanie haftu. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. hehhe rewelacyjny skrzacior!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombiaste! Zakochałam się w tym cudzie. A w Pepko jest dużo rewelacyjnych sprzętów. Ja ostatnio kupiłam tam takie małe pudełko z sówką, obok której było okienko, tam wkleiłam wyhaftowaną kolorową sówkę i pięknie się zgrało.

    OdpowiedzUsuń
  14. Idealne wykonanie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne wykonanie , lubię zaglądać do Pepco

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste, ale jak efektowne! Super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wygląda skrzatka na tym pudełku:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł jak dla mnie rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pasuje idealnie i całość świetnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oby wiecej takich oszczednych form ;) super!

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem po wielkim wrażeniem ,rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny haft, piękny pomysł, piękna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosta, oszczędna forma - zgoda, ale na "nic szczególnego" mojej zgody nie ma :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts