7 kwietnia 2014

Czasopisma: Cross Stitcher

 Tytuł: Cross Stitcher
na przykładzie nr 275
Technika:
- haft krzyżykowy.
Zawartość:
Wzorki małe i średnie z nastawieniem na praktyczne wykorzystanie hafcików np.: zakładki, saszetki, woreczki, torby, igielniki, poduszki, etykietki, zabawki, guziki, kartki, obrazki, elementy wystroju kuchni m. in.: taśmy ozdobne, ocieplacze itp. Wszystkie realizacje pokazane są w pięknych aranżacjach.
 
 




Obecnie co kilka numerów ukazują się też urocza seria Belle & Boo.
W zakresie wzornictwa wyróżnia się tematyka romantic, retro i vintage w nowej, nowoczesnej odsłonie.
Ciekawym elementem są też przy niektórych projektach porady w krótkiej formie obrazkowej odnośnie np.: oprawy, wykończenia projektów itd. - bardzo pomocne. 
Do gazetki dołączane są różne drobne dodatki.
Dla kogo:
- wszystkich haftujących o różnym stopniu zaawansowania,
- miłośników małych form 3D.
Wrażenia:
Niesamowite źródło inspiracji i pomysłów na różna okazje. Bardzo fajne, spójne koncepcyjnie pismo. 
W przykładowym numerze kontynuacja serii Belle & Boo w wiosennej odsłonie. Spodobały mi się też hafciki na woreczki z flakonami perfum i wzór torby składający się z pastelowych etykietek.
Dodatek w tym numerze to broszka kwiat.
Moja ocena:
Sama przyjemność ****** (za całokształt)
Świetne *****
Całkiem fajny **** (opisany nr 275)
Mieszane uczucia ***
Szału nie ma **
Szkoda pieniędzy *


Bieżące numery czasopisma można kupić w "pasmanterii internetowej Haftix" 

13 komentarzy:

  1. czasopisma krzyzykowe sa swietne ale dla tych, ktorzy zajmija sie tym od serca , natomiast dla takich leniwych jak ja, to szkoda kasy, choc nie powiem, mialam kiedys taka faze ze je prenumerowalam i nazbieralo sie cos
    kolo 300 numerow.Czy cos z nich wyszylam,?,nie pytaj.Ale radosc z ich posiadania wciaz jest ogromna.Kiedys zrobie wielkie Candy i sie nimi z Wami podziele.Pozdrawiam .)
    ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile???? jesteś szalona :), gdzie ty je trzymasz?
      Jakby co, to jak ja chętnie przygarnę hi, hi, hi.

      Usuń
    2. Chaga,,napisz do mnie na maila..podaj adres to Ci troche wysle bo jestem na etapie wywalania rzezcy zbednych

      Usuń
    3. i ja kolekcjonuję ale od niedawna...

      Usuń
  2. Ta gazetka jest bardzo ciekawa, już poczyniłam japonkę, teraz przygotowane już leżą woreczki- powstaną następne, bo termin swojej przydatności zaczną dopiero na dzień mamy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bardzo lubię Cross Stitchera, zawsze można znaleźć w nim coś do wyszycia. I dla tych co wolą drobiazgi jak i dla tych co wolą większe prace.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w posiadaniu ze względu na Belle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nigdy nie mialam w reku ale może się skusze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobre pismo, zawsze coś ciekawego się znajdzie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa gazetka jeszcze jej nie miałam muszę się jej przyjrzeć z bliska. Dzięki za podpowiedź. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo cieszę się z przedstawionego opisu, bo ostatnio zastanawiałam się nad zakupem tych gazetek :) Może następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy takiej gazetki nie miałam ale Twoja recenzja zachęca do zakupu moze i ja się skusze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts