17 marca 2014

Zbędniki - karty kolorów Anchor

Jakiś czas temu porządkowałam moje szpargały i oceniłam, że kilka nowych rzeczy, których nie używałam a tylko zawalają mi miejsce w szafie mogłabym odsprzedać.
Nie mam w tym względzie jakiegoś dużego parcia i nadal mogą leżeć, ale może ktoś coś potrzebuje.  
Na pierwszy ogień dwie karty kolorów Anchor z naturalnymi próbkami nici za: 35 zł i 55 zł (+koszty przesyłki). Karty są nowe, nieużywane, tylko stały na półce. Używam tej muliny sporadycznie i jak do tej pory nie miałam potrzeby skorzystania.
Generalnie karty są trudno dostępne w sprzedaży. Najnowszą kartę Anchor widziałam, że można kupić za 108 zł w sklepie internetowym.



35 zł

 
55 zł


Odnośnie kwadracików SAL-owych to dotarły już hafciki szczęśliwie do projektu, wrzuciłam też zdjęcia do galerii.
Jak nie znajdziecie swoich to znak, że już są przypisane do kołderek. Szukajcie w  kołderkach: 1462, 1470 i kz0185
Niestety przy podpisach trafiła mi się jedna pomyłka. Ten sam wzór Luigi wykonany przez Atramk i Asiulli_13 - przypisałam dwa razy Asiulli. Prosiłam administratorkę strony o zmianę, ale nie wiem czy jest to możliwe.

7 komentarzy:

  1. Byłabym zainteresowana tą większą kartą, z tym że mogłabym ją kupić w lipcu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ciekawie tu u ciebie oraz interesująco - akurat to co masz na wyzbyciu mnie mało interesuje ponieważ mam różności z takich opcji - ale mam prośbę jak byś wiedziała cokolwiek kto ma na zbyciu a może i ty?
    Ann Cox - wszelkie jej książki - będę wdzięczna za info
    pozdrawiam Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kwadraciki, przeglądam i? nie ma Pepci... ale myślę....pewnie będzie później a tu już przypisana Pepcia do kołderki dla Antka:)
    Przesyłka z Ariadny już dotarła!!!! :))))))))))))
    Karty niestety nie dla mnie... bardzo sporadycznie działam na Anchorze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio chciałam się zapisać do kołderkowego teamu, ale nikt nie odpowiada na mojego maila :(
    Czy mogłabyś pomóc w tej kwestii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kołderkowa nie trzeba się zapisywać. Wystarczy haftować lub szyć dla projektu. Nie wiem na jaki e-mail pisałaś, bo jeśli chodzi Ci o rejestrację na forum to na stronie jest podany kontakt. W galerii chyba można się zarejestrować normalnie (ja dość dawno to robiłam).

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź! :)

      Usuń
  5. Kurczę gdyby to była karta kolorów DMC to bym wzięła :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde pozostawione słowo :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

recent posts